הכל גן עדן, יש לנו "דלתא" \\ אוריאל לנדאו | דעה

אוריאל לנדאו No Comments on הכל גן עדן, יש לנו "דלתא" \\ אוריאל לנדאו | דעה

ראש הממשלה החדש, שכתב את הספר המפורסם 'איך לנצח מגיפה' – הצליח ליישם אותו בשטח הלכה למעשה ובצעדים גאוניים מיגר לחלוטין את מגיפת הקורונה. הסיבה לאלפי המאומתים בכל יום, החולים קשה והנפטרים – נעוצה בסיבה אחרת לחלוטין: "מגיפת הדלתא"

ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שינוי זה לא דבר רע בהכרח, שינוי יכול להיות אפילו דבר מרענן, וזו גם הגישה שניסיתי לאמץ אחרי הדחת ממשלת נתניהו. אבל זה היה כמעט לפני חודשיים, פרק זמן שבו הממשלה החליטה לעשות הכול – חוץ מלעשות משהו.

אין מילים, מהמדינה הראשונה בעולם שיצאה מהקורונה, התדרדרנו במהירות שיא לתחתית הטבלה הלא מחמיאה של אלפי מאומתים ליום. נתניהו מסר את מפתחות השלטון עם כמעט 0 תחלואה, אבל בנט בחר שלא לנעול איתם כלום. לא את נתב"ג, או איך שהוא אהב לכנות את זה בממשלת נתניהו "אוטוסטרדה של מוטציות", לא לעשות מינימום של הגבלות, לא לנסות לחסן את שכבות הגיל שבסיכון ב'בוסטר' כפי שזעק נתניהו מעל כל במה שרק ניתנה לו.

למה?, אתם שואלים את עצמכם. למה פשוט לא אכפת לממשלה מהחיים שלנו, למה היא החליטה "להכיל מתים, כי במגיפה מתים", כדברי שרת הפנים שקד. הסיבה לכך, היא אחת – אולי אתם לא מעודכנים, אבל אליבא דבנט, הקורונה פסה מהעולם, באורח פלא היא נעלמה, ובמקומה הגיעה מגיפה חדשה – "הדלתא".

מאז שנכנס לתפקידו, בכל הצהרה, מכנה בנט את הקורונה "דלתא", לא קורונה – אלא "דלתא". הכוונה היא למוטציה החדשה שמכה בכל העולם ובישראל, אבל בניסיון לטשטש את הכישלון החרוץ של האיש, הוא ממתג אותה כמגיפה חדשה, שלפתע פתאום, בדיוק איך שהוא נהיה רוה"מ היא התפרצה. מפתיע.

עוד יסופר רבות על ניסיונות המיתוג של שרי הממשלה את שלל כישלונותיהם – כהצלחה. על שרת התחבורה, שמה שמעניין אותה זה איך עובד המזגן ברכבת. על שר החוץ, שבוחר שלא להשתתף בישיבות קבינט הקורונה, כדי שעוד תקופה מתי שכולם יתעוררו, ויחפשו אשמים – הוא יוכל לומר "לא הייתי שם". על שרת החינוך שעסוקה כל הזמן בלהכחיש שהיא בעצם מכחישת קורונה. על שר הבריאות, האיש שאחראי על הבריאות של כולנו, אבל לא יודע להשיב על שאלה בסיסית כמו 'כמה מאומתים חדשים יש היום'. ובראשם – על ראש ממשלה, שמאמירות כמו "יש לנו עם שהולך ומת" בזמן ממשלת נתניהו – הוא עבר 180 מעלות ימינה לאמירות ש"הכול טוב".

הבוקר התפרסמו שני דיווחים בשני כלי תקשורת שונים, על כך שבנט סחר, לכאורה, בהוספת תקנים ורופאים לבתי החולים שקורסים תחת העומס – בתנאי שישתקו ולא יספרו על המחדלים הנוראים, וידיעה נוספת כי שרי הממשלה דרשו שווטרינרים יתחילו לטפל בחולי קורונה (משרד הבריאות דחה זאת על הסף. היטיב נתניהו להגדיר זאת הבוקר: "מה הם חושבים, שאנחנו תוכים?").

אבל עזבו אתכם משטויות, תשכחו מזוטות כמו אלפי מאומתים חדשים בכל יום, מבתי חולים שקורסים תחת העומס, ומעשרות נפטרים מקרבינו בתקופה האחרונה. שר האוצר שלכם יודע את המצב האמיתי פה, "הכול גן עדן".

(עם יציאת הכנסת לפגרה – מדור המזנון, מאחורי הקלעים של הכנסת, יצא גם הוא לאתנחתא דומה. אי"ה נשוב מיד עם מושב החורף של הכנסת)



0 תגובות